مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 10:302023-10-31فرهنگي

نمایشگاه بازی ها و بسته های شناختی در باغ کتاب تهران گشایش می یابد


همزمان با جشنواره «ایران آینده»، اولین نمایشگاه بازی ها و بسته های شناختی اواسط ماه جاری با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و به همت «باغ کتاب» در تهران گشایش می یابد.

- همزمان با جشنواره ایران آینده ، اولین نمایشگاه بازی ها و بسته های شناختی اواسط ماه جاری با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و به همت باغ کتاب در تهران گشایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره ایران آینده از چهار بخش اصلی بازی ها، غرفه ها، استیج و نمایش فیلم ویژه کودکان و نوجوانان تشکیل شده است.

این رویداد برخوردار از لیگ بازی و ارزیابی و ارتقای سلامت شناختی کودکان و نوجوانان ، گپ و گفتگوی نوجوانی ، نمایش فیلم ، مسابقه لیزر تک ، بازی های رومیزی ، دیجیتال ، جشنواره بادبادک ها ، چالش های فوتبالی ، مسابقات چندگانه سرعتی ، آشپزی ، تیراندازی ، اسکیت ، خانه کودک ، باغ علم کودک و نوجوان ، جشن ایران آینده و جشنواره در رسانه ها است.

همزمان با گشایش جشنواره بازی، سرگرمی، مسابقه و محصولات ویژه کودکان و نوجوانان در رویداد ایران آینده ، اولین نمایشگاه بازی ها و بسته های شناختی نیز با هدف ارتقای سلامت شناختی کودکان و نوجوانان، رونق کسب و کار، کمک به امر تولید و دستیابی به خودکفایی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی گشایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بازی ها و بسته های شناختی در باغ کتاب تهران گشایش می یابد

نمایشگاه بازی ها و بسته های شناختی در باغ کتاب تهران گشایش می یابد